Muista arvostella ostamasi tuotteet tai verkkokaupan toimivuuden/palvelun, niin osallistut kuukausittain arvottavan 100 euron lahjakortin arvontaan. Lisätietoja.
Todella tehokas pasta koiran äkilliseen ripuliin. Monet kerrat todettu että toimii.
Hyvä WC pienemmälle kissalle,edulliseen hintaan.
Kissalle herkkua, ottaa mielellään lääkkeet tämän avulla.
Hintansa arvoisia paakkuuntuvia pellettejä. Isot pelletit eivät jää kissojeni varpaiden väliin ja nämä myös sitovat hajua hyvin. Iso pelletti säkki on myös riittoisa.
Toimiva, kissan turkin laatu parani pikku hiljaa. Ilmeisesti pitäisi olla pullon suuhun sopiva ruisku? Paketissa ei tullut ruiskua mukana. Maistuvuus kissakohtaista, meillä ei maistunut suursyömärillekään vaikka aloitin annostelun 0,5ml.
Hyvä omega öljy koirille, maistuva sekä toisen koiran kohdalla karvan kasvu selkeästi huomattavissa! Toiseen koiraan ei (vielä) ole vaikuttanut karvan kasvun kanssa, öljyä syöty 2 vko. Mutta turkki kiiltää ja iho myös!
Ei ilmeisesti maistu pahalta kun saa jemmattua märkäruokaan nirsolle koiralle.
Ilmeisesti ei juuri maistu kun saa jemmattua märkäruokaan nirsolle koiralle. Uloste tulee helpommin.
Tuotteen käyttö vasta aloitettu, joten aika näyttää miten toimii. Tätä koiralleni suositeltiin
Hyvää ruokaa! Herkkävatsainen tyyppimme ei pysty montaa ruokaa syömään ilman, että vatsa alkaa oireilla. Tämä toimii hyvin, ja maistuu myös.
Eläinlääkärin suosituksesta ostin seniorikollille jolla flunssan oireita. Lähiseudun apteekeista ja lemmikkieläinliikkeistä kaikista loppu.
Vetapetistä saapui muutamassa päivässä. Ensin kissa ei oikein suostunut syömään mutta parin päivän jälkeen alkoi ruoka maistua.
Suosittelem!
Varmaan ihan hyvä puku mutta ostin kaupasta erilaisen koska sekä XXS- että XS-koko olivat ihan liian tiukkoja 10-kiloiselle minicockapoolle.
Maistuu nirsolle kissalle hyvin ja varsinkin kun murustelee ruuan päälle.
Meidän koiruli ei oikein perusta puruluista, joissa on pelkkä nahka, mutta näitä, missä on sisällä herkkua, näitä jaksaa kyllä jyystää. Näitä myös piilottelee huolella eri puolille taloa ja pihallekin. Ostetaan varmasti uudestaankin.
Maistuu hyvin! Tonnikala on hyvänlaatuista. Ei sisällä mitään epämääräisen näköistä kalaa, joka jää kuppiin kuivumaan, vaan kuppi syödään tyhjäksi. Tonnikala-ankka on kissojen suosikki maku.
Tosi maistuva, kevyt nami. Näitä voisi koiralle antaa isompanakin palana, mutta me useimmiten pilkomme näitä valmiiksi pieniksi namipaloiksi isoon purkkiin treenihetkiä varten. Leikkaamisen sivutuotteena syntynyt keuhkomuru sekoitetaan koiran ruokaan, lisää maistuvuutta.
Herkkävatsaiselle ja nirsolle kleinspitzille tämä nappula maistuu paremmin kuin aiemmin kokeillut nappulat ja sopii vatsallekin. Nyt kun koiran ruuansulatus on rauhoittunut tätä ruokaa syömällä, voidaan alkaa testaamaan ruoka-aine kerrallaan mikä sopii ja mikä ei.
Bästa hundmaten jag köpt hunden älskar den . Jag kommer att beställa igen
